ServiceNow en Fujitsu starten strategische samenwerking
ServiceNow (NYSE: NOW), de toonaangevende leverancier van AI-platforms voor bedrijfstransformatie, en Fujitsu Limited, een wereldwijde speler in IT-diensten en digitale transformatieoplossingen, slaan de handen ineen voor het ontwikkelen van innovatieve oplossingen. Het openen van het Fujitsu-ServiceNow Innovatiecentrum en de groei van het gebruik van het Now Platform door Fujitsu, vormen het begin van een partnerschap dat is gericht op het maximaliseren van de waarde voor klanten in diverse sectoren.
Het nieuwe Fujitsu-ServiceNow Innovatiecentrum, dat later dit jaar in Kawasaki City, Japan zal worden geopend, zal dienen als een hub voor digitale transformatie-initiatieven en klantsucces. Door te focussen op cloudgebaseerde oplossingen wil het centrum bedrijfsprocessen automatiseren en data-gedreven management bevorderen. De strategische samenwerking tussen ServiceNow en Fujitsu zal zich in eerste instantie richten op het aanpakken van de complexe operationele uitdagingen binnen de productiesector, met de lancering van oplossingen voor Engineering Chain Management (ECM) en Supply Chain Management (SCM) operaties.
Meer voordelen
De samenwerking tussen ServiceNow en Fujitsu stelt klanten in staat om te profiteren van de krachten tussen ServiceNow's AI-platform voor digitale bedrijven en Fujitsu's diepgaande branchekennis. Door gebruik te maken van geautomatiseerde processen streven beide bedrijven ernaar om klanten te helpen hun bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en groeikansen te benutten binnen een snel veranderende digitale omgeving. Deze nauwe samenwerking is bedoeld om klanten wereldwijd te ondersteunen bij het realiseren van hun digitale transformatiedoelstellingen.
Verbeterde klantondersteuning
Naast de lancering van het Fujitsu-ServiceNow Innovatiecentrum zullen Fujitsu's adviesdiensten worden geïntegreerd met ServiceNow Impact, een uitgebreide waardeversnellingsoplossing van ServiceNow. Hierdoor worden verbeterde klantenondersteuning en adviesmogelijkheden mogelijk gemaakt. De erkenning van Fujitsu als 'Partner van het Jaar' door ServiceNow, samen met verschillende partnerprijzen voor de APAC-regio in 2024, benadrukt de toewijding van beide bedrijven om waarde te creëren voor klanten en de samenleving als geheel.