Arctic Wolf Security incident respons services nu ook beschikbaar in EMEA en Australië/ Nieuw-Zeeland
Arctic Wolf breidt zijn incident respons-activiteiten, waaronder zijn bekroonde Incident Response (IR) JumpStart Retainer uit naar EMEA en Australië/Nieuw-Zeeland (ANZ). Dit nieuwe incident respons-aanbod biedt klanten in EMEA, Australië/Nieuw-Zeeland, deelnemers aan het Arctic Wolf Partner Program en cyberverzekeringspartners een gevarieerd en complementair dienstenpakket. Met dit dienstenpakket kunnen organisaties van vrijwel elke omvang de cyberweerbaarheid versterken, voor, tijdens en na een cyberincident.
Uit een recente survey van Arctic Wolf bleek dat ruim de helft (55%) van de ondervraagde organisaties vorig jaar te maken had met een ransomware-aanval. Dit betekent dat het essentieel is dat organisaties een compleet en gelaagd plan hebben om de continuïteit van hun bedrijf te waarborgen in geval van een cyberincident. Door het tekort aan talent op het gebied van cybersecurity en de aanhoudende macro-economische onzekerheid hebben veel organisaties niet de interne middelen en technische expertise die nodig zijn om geavanceerde cyberaanvallen te voorkomen, erop te reageren en ervan te herstellen. Daarom is het essentieel dat organisaties tijdens een cybercrisis kunnen vertrouwen op betrouwbare en gerenommeerde externe partners voor begeleiding en ondersteuning bij het verhelpen van incidenten.
Omdat cyberaanvallen wereldwijd bedrijven blijven treffen, is Arctic Wolf Incident Response de partner bij uitstek voor cyberverzekeraars en channelpartners die op zoek zijn naar een deskundig incidentresponsteam om hun klanten bij te staan tijdens een cyberincident. Aan de hand van gegevens over securityactiviteiten en dreigingsinformatie van de Arctic Wolf Security Operations Cloud en de inzichten, best practices en expertise van het Arctic Wolf Incident Response-team, biedt het bedrijf een effectieve aanpak van incidentrespons.
De holistische aanpak van het bedrijf richt zich op het minimaliseren van de operationele downtime en de financiële gevolgen van een cyberincident voor klanten, door een snelle reactie op cybernoodsituaties. Tegelijkertijd wordt de cyberweerbaarheid versterkt met programma's die de effectiviteit van de verdediging op de lange termijn garanderen.
Enkele voorbeelden van de manier waarop Arctic Wolf incident response aanpakt:
- Arctic Wolf Incident Response JumpStart Retainer: een op abonnementen gebaseerde aanpak van incident respons retainers, waardoor organisaties niet langer ieder jaar opnieuw professionele service-uren hoeven in te kopen.
- 60-minuten quick response service-level agreements (SLA's): zorgen ervoor dat organisaties vier maal sneller ondersteuning krijgen van Arctic Wolfs incident response-experts dan bij veel standaard SLA's van incident response-teams.
- Vaste tarieven voor incidentresponsopdrachten: biedt kostenzekerheid aan organisaties die moeten herstellen van bepaalde cyberincidenten, zoals BEC-aanvallen (Business Email Compromise).
“Hoewel geen enkele organisatie een cyberincident wil meemaken, is het door de geavanceerde mogelijkheden van moderne aanvallers essentieel dat IT- en securityteams beschikken over meerdere opties. Daarmee kunnen ze snel reageren op een cybernoodsituatie en de impact en operationele downtime minimaliseren”, zegt Scott Holewinski, senior vice president en general manager, incident response, Arctic Wolf. “Door het incident respons-aanbod van Arctic Wolf nu beschikbaar te maken in EMEA en de ANZ-regio, hebben klanten en partners nu toegang tot het complete portfolio van oplossingen van Arctic Wolf. Dit omvat alle security operaties dat ze in staat stelt om zowel de kans als de impact van cyberaanvallen te verkleinen, zodat de cyberrisico’s effectief worden beperkt.”
Kijk voor meer informatie over Arctic Wolf Incident Response en Arctic Wolf IR JumpStart Retainer op https://arcticwolf.com/.
Lees hier meer:
Nutanix-onderzoek: 'De adoptie van hybrid multi-cloud in de financiële dienstverlening neemt toe'