Mindshare brengt data en mensen samen in The Loop
Iedere dag worden we overspoeld met data: vanuit media, eigen sites, webwinkels en social mediakanalen. Maar ook vanuit de concurrentie. Deze data krijgen pas echt betekenis als ze op intelligente wijze gekoppeld worden en dat doet The Loop van Mindshare.
Relevante datastromen
The Loop brengt mensen en data bij elkaar. Mindshare beschikt over een ruimte waar technologie het mogelijk maakt om relevante datastromen voor merken in verschillende kanalen samen te brengen op een schermwand. De data komen uit de betaalde, eigen en sociale kanalen van een betreffend merk en haar concurrentie. Ook worden daar contextuele data aan toegevoegd.
Verschillende manieren
The loop kan op verschillende manieren gebruikt worden, bijvoorbeeld om aan continu campagne monitoring en optimalisatie te doen met de verschillende generalisten en specialisten. Het kan ook ingezet worden tijdens live-evenementen om ter plekke met merken te kunnen inspelen via bijvoorbeeld search en social activiteiten.
Mindshare
Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 115 vestigingen in 82 landen. Het is onderdeel van WPP, werelds grootste communicatieservices groep.