Jumbo kiest Conclusion Enablement als strategisch IT-partner voor realiseren tech- en data-ambities

Redactie WINMAG Pro
Conclusion biedt users én developers de optimale gebruikerservaring

Supermarktketen Jumbo selecteert Conclusion Enablement als strategisch IT-partner voor het realiseren van haar ambities op het gebied van Cloud & Enablement diensten en Workspace & Customer Care. Per mei 2022 werken de partijen samen. Jumbo streeft naar een winnende omnichannel klantbeleving, topkwaliteit voor een Jumboprijs en een robuuste, ondernemende organisatie. Hiervoor is flexibele, schaalbare, veilige en innovatieve technologie een vereiste. Met dit partnership zal Conclusion Enablement Jumbo in belangrijke mate ondersteunen bij het realiseren van deze ambitie.

Cloud & Enablement

Met de Jumbo Tech Campus heeft Jumbo de ontwikkeling van technologie grotendeels in eigen hand. Hierdoor kunnen ontwikkelaars zich volledig richten op hun primaire doel: verbeterde en onderscheidende functionaliteit realiseren voor de gebruikers van de digitale kanalen van Jumbo. Een belangrijk speerpunt van Conclusion Enablement is dan ook de (software) developer experience. Conclusion Enablement biedt moderne, veilige en altijd beschikbare cloudplatformen op basis van Microsoft Azure en Amazon Web Services en verzekert dat alle tools, automation en building blocks inzetbaar zijn. Aangevuld met cloud enablement-diensten worden tientallen DevOps-teams optimaal ondersteund om van alle beschikbare middelen gebruik te kunnen maken.

Workspace & Customer Care

Voorts verzorgt Conclusion Enablement een moderne werkplek voor ruim 15.000 gebruikers. Ook hier staat de gebruikerservaring centraal. Er wordt continu feedback opgehaald en de werkomgeving wordt voortdurend geoptimaliseerd. Het Customer Care team zal ook actief operationele service-integratie uitvoeren richting de IT-partners binnen onder andere het hoofdkantoor en distributiecentra.

Tim Hehenkamp, Tech & Data directeur bij Jumbo: “Wat ons aanspreekt in Conclusion Enablement is de match in DNA. Waar wij de klant op één zetten, komt bij Conclusion de gebruiker echt op de eerste plaats. Met hun gedifferentieerde aanpak kunnen we diensten op maat bieden. Van vrij basaal tot zeer geavanceerd, bijvoorbeeld voor onze ontwikkelaars in de DevOps-teams. Verder zal hun kennis van cloud de digitale transitie van Jumbo verder helpen versnellen. Tot slot waren we onder de indruk van hun focus op kwaliteit. We kijken dan ook uit naar de waarde en kracht van de Conclusion-dienstverlening en de breedte waarin zij ons kunnen helpen.”

Gert Heysteeg, directeur IT-services en board member bij Conclusion: “We zijn enorm trots om een mooie naam als Jumbo aan ons te verbinden. Het maatschappelijk relevante karakter van Jumbo in combinatie met ambitieus ondernemerschap sluit goed aan bij wie wij zijn als Conclusion. Daarnaast is er vanaf de start écht een gevoel van partnerschap. We gaan samen vernieuwingen lanceren, waarbij onze teams worden uitgedaagd om te innoveren en vooruit te kijken. We kijken ernaar uit om samen met het Jumbo-team de strategische doelstellingen te realiseren.”

Op de foto staan (v.l.n.r.): Tim Hehenkamp, Gert Heysteeg, Jeroen van Soelen, Sander Rosenhart, Leon van Meel, Patrick Follon.

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie