Audiovisuele oplossingen van Jabra
Jabra is een internationale aanbieder van technisch vooruitstrevende communicatie- en geluidsoplossingen voor bedrijven en consumenten. Als onderdeel van ‘GN Group’, bouwt Jabra voort op 150 jaar pionierswerk in de audio-industrie.
Passie voor geluid
Jabra ontwikkelt geïntegreerde headsets en communicatiemiddelen die professionals helpen productiever te zijn door geconcentreerder en flexibeler werken mogelijk te maken en tegelijkertijd samenwerking te stimuleren. De consumentenproducten van Jabra, zoals de draadloze koptelefoons en oordopjes, zorgen ervoor dat je kan genieten van goede kwaliteit telefoongesprekken en muziek. Ook biedt Jabra audiovisuele oplossingen voor videoconferencing, die de beste samenwerking tussen teams op afstand mogelijk maken.
Jabra’s productportfolio kent diverse productlijnen:
- Evolve2: deze productfamilie richt zich op de (thuis)kantoorwerker en helpt je productiever te zijn door middel van features zoals Active Noise Cancellation (ANC), ‘busy light’ en integratie met UC-platforms. De nieuwste producten in deze range zijn de Evolve2 85, Evolve2 65 en Evolve2 40.
- Engage: het portfolio Engage-producten is gericht op callcenter medewerkers. De headsets zijn specifiek ontwikkeld voor een luidruchtige omgevingen. Het lange draagcomfort en zorgt voor een optimale afhandeling van complexe gesprekken. Kijk hier voor een overzicht van de producten.
- Elite: deze producten hebben consumenten als doelgroep. De true wireless Elite 85t oordopjes, maar ook zijn voorgangers Elite 75t en Elite Active 75t, biedt je audioproducten die geen concessie doen aan design, pasvorm, comfort, of de bel- en muziekervaring. Onlangs zijn nieuwe kleurvarianten van de Elite 85t oordopjes met Jabra Advanced ANC uitgebracht tijdens CES 2021.
- PanaCast: dit is ’s werelds eerste intelligente 180-graden panoramische 4K plug-and-play video-oplossing. Traditionele videoconferentiecamera’s geven zelden het volledige beeld. Jabra PanaCast bestrijkt het volledige 180-graden gezichtsveld.