ZyXEL introduceert Support Campus aan zijn partners
ZyXEL Benelux, leverancier van netwerk- en telecomoplossingen, heeft besloten zijn Europese partner support om te vormen tot een Support Campus in Duitsland. Door de krachten te bundelen, brengt ZyXEL alle support engineers samen op één plek. Partners worden zo sneller geholpen en krijgen meer gekwalificeerde ondersteuning. Per 8 februari 2016 start de nieuwe ZyXEL Support Campus met zijn ‘second-to-none’ supportorganisatie.
ZyXEL stelt zich ten doel om alle partners gerichte ondersteuning te bieden. Alleen met de juiste support kunnen klanten excelleren en het bedrijf en meer successen kunnen behalen. Hierom opent ZyXEL een Europees supportcentrum, waar alle specialisten op één plek samenkomen. Voor een reseller heeft dit als gevolg dat vanaf 8 februari alle support in het Engels wordt gegeven. De support voor eindgebruikers wordt zowel in de Nederlandse als Engelse taal gegeven. Deze support wordt uitbesteed aan partners in heel Europa.
Peter Bos, Head of Channel bij ZyXEL Benelux, verwacht dat dit, samen met de Support Campus, een merkbare verbetering zal opleveren in de service: 'Betere support betekent betere dienstverlening voor klanten en partners. Dit zal onze gezamenlijke groeistrategie voor de komende jaren in Europa zeker versterken.” Bos vervolgt: “Onze groeistrategie kunnen we alleen realiseren met behulp van ons partnerkanaal. Zij waren ook afgelopen jaar voor een groot deel verantwoordelijk voor onze dubbele groeicijfers.'