Toshiba rolt incentiveprogramma Win Win over heel Europa uit

Redactie WINMAG Pro

Toshiba Information Systems Benelux lanceert Win Win, een pan-Europees incentiveprogramma bedoeld om deelnemers aan zijn partnerprogramma nog beter te kunnen ondersteunen en belonen. Win Win is het meest recente uit een reeks initiatieven die Toshiba ontplooid heeft om zijn partners te helpen zich staande te houden in het sterk competitieve kanaal en zijn Europese activiteiten meer met elkaar in evenwicht te brengen.

Het Win Win-programma, oorspronkelijk een lokaal initiatief gericht op de Franse markt, heeft sinds zijn introductie in oktober 2014 meer dan 7.000 Silver-partners beloond met in totaal bijna 2,5 miljoen euro. Om dit succes te kopiëren, rolt Toshiba het programma nu uit over heel Europa. Dit toont aan dat het bedrijf blijft investeren, zowel in de beloning van bestaande als in de werving van nieuwe partners.

Dertig jaar toewijding

“Wij zijn er trots op dertig jaar onovertroffen toewijding aan het kanaal te kunnen vieren. Initiatieven als het Win Win-programma vormen een fraai bewijs van Toshiba’s leiderschap en streven om partners ondersteuning op uitzonderlijk hoog niveau te bieden,” zegt Ronald Ravel, Country Manager van Toshiba Information Systems Benelux. “Wij zijn continu op zoek naar nieuwe manieren om ons partnernetwerk beter te supporten en sneller te doen groeien. Het succes dat we in Frankrijk met Win Win hadden, zouden we hier dan ook graag evenaren.”

Punten per verkocht product

Het Win Win-programma staat open voor Silver-partners van Toshiba. Het stelt hen in de gelegenheid punten te verdienen met de verkoop van de volgende gekwalificeerde B2B producten:

• Satellite Pro: 5 punten per verkochte notebook
• Tecra: 10 punten per verkochte notebook
• Portégé: 20 punten per verkochte notebook

Met iedere punt die partners ontvangen, verdienen zij 1 euro, die eventueel naar keuze kan worden omgezet in marketingbudget, fondsen voor demonstratieproducten of cadeautjes voor medewerkers, prospects of bestaande klanten.

Om voor deze regeling in aanmerking te komen, moeten partners zich aanmelden voor het programma via de resellerwebsite. Zij ontvangen dan een bedrag voor alle punten die zij maandelijks verdiend hebben in het boekjaar. Het programma biedt partners tevens de nodige flexibiliteit, in die zin dat zij ervoor kunnen kiezen aankopen te subsidiëren ongeacht het aantal punten dat ze verdiend hebben.

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie