Toshiba lanceert grootschalige campagne: Make IT work

Toshiba lanceert grootschalige campagne: Make IT work

Redactie WINMAG Pro
'Make IT work', zo luidt de naam van een nieuwe grootschalige campagne van Toshiba waarin het volledige zakelijke computeraanbod centraal staat.

Toshiba makes IT work

Toshiba Information Systems Benelux lanceert deze week een grootschalige, pan-Europese campagne voor businesspartners en klanten die actief zijn in de mid-size en corporate markt. 

De ‘Make IT work’-campagne omvat het volledige zakelijke computeraanbod van Toshiba en onderstreept de betrokkenheid van het bedrijf bij genoemde markt. Met de campagne wil Toshiba laten zien dat het optimaal is toegerust om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die partners en klanten stellen, zowel door middel van zijn B2B-oplossingen als door middel van advies en ondersteuning. 

Nieuwe lijn zakelijke notebooks

De nieuwe lijn zakelijke notebooks van Toshiba, de meest uitgebreide tot dusver, bestaat uit twaalf nieuwe platforms, waaronder vier ‘hero’ laptop- en hybride devices, de Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C en Portégé Z20t-C, die alle gebaseerd zijn op de belangrijkste pijlers van het bedrijf: veiligheid, betrouwbaarheid, connectiviteit en beheerbaarheid. 

De apparaten zijn uitgerust met de nieuwe, zesde generatie CoreTM-processors van Intel, die volgens Toshiba garant staan voor het leveren van optimale prestaties in combinatie met Windows 10 en een maximale batterijlevensduur. 

Efficiency-verhogende technologieën

'Technologische innovaties bieden ondernemingen fantastische mogelijkheden om hun bedrijfsvoering te verbeteren', vertelt zegt Ronald Ravel, country manager van Toshiba Information Systems Benelux. 'Maar dé uitdaging voor bedrijven, met name in de mid-size en corporate markt, is het implementeren van deze efficiency-verhogende technologieën zonder afbreuk te doen aan de veiligheid en betrouwbaarheid voor hun medewerkers. In onze ‘Make IT work’-campagne onderbouwen we dit: wij geloven dat dit het perfecte medium voor ons is om ervoor te zorgen dat bedrijven inzien dat wij er zijn om hen te helpen stapsgewijs slimmere en effectievere IT-strategieën te gaan gebruiken.' 

Uitgebreide tools Toshiba

Naast hardware-producten biedt Toshiba een breed scala aan B2B-oplossingen, waaronder de Toshiba Cloud Client Manager (TCCM) die bedrijven in staat stelt hun devices eenvoudig te beheren door middel van compleet estate asset-management en uitgebreide tools die de efficiency en compliance van de apparatuur waarborgen.
 
De lancering van ‘Make IT work’, die ondersteund wordt door een investering van meer dan één miljoen euro, bevestigt volgens Toshiba opnieuw de betrokkenheid bij met name de mid-size en corporate markt.
 

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie