ServiceNow vernieuwt wereldwijde partnerprogramma met nieuwe mogelijkheden voor AI-oplossingen

ServiceNow vernieuwt wereldwijde partnerprogramma met nieuwe mogelijkheden voor AI-oplossingen

Redactie WINMAG Pro

ServiceNow, het AI-platform voor bedrijfstransformatie, heeft tijdens de ServiceNow Partner Kickoff een grootschalige uitbreiding van zijn wereldwijde partnerprogramma aangekondigd. Investeringen in nieuwe incentives en specialisaties worden bijna verviervoudigd, waardoor partners kunnen profiteren van het groeiend aanbod van ServiceNow AI-oplossingen en meer waarde kunnen bieden aan hun klanten. Ook zijn Infosys en Cognizant benoemd tot Global Elite-partners, het hoogste niveau van partnerschap binnen het ServiceNow Partner Program.

Investeringen in incentives en specialisaties bijna verviervoudigd zodat alle partners kunnen profiteren van de snelle groei van ServiceNow AI-oplossingen Infosys en Cognizant krijgen Global Elite-status

ServiceNow biedt partners dit jaar veel mogelijkheden om hun omzet en winst te verhogen via kortingen en credits die kunnen worden ingeruild voor training, zakelijke diensten of andere praktische ondersteuning. Het partnerprogramma wordt uitgebreid met meer mogelijkheden voor partners om hun AI-aanbod in de markt te verfijnen en zichzelf te onderscheiden. De volgende mogelijkheden maken onderdeel uit het vernieuwde programma:

  • Aanvullende Product Line Achievements (PLA) voor Now Assist om de marktpositie als betrouwbare partner met kennis van ServiceNow AI-oplossingen te ondersteunen.
  • Uitgebreide Specializations voor partners om inzicht te krijgen in hun sales-, product- en klantsucces in GenAI en sectoren, inclusief Customer Experience GenAI. Employee Experience GenAI, ServiceOps GenAI, Cybersecurity en Tech Risk.
  • Nieuwe GenAI Customer Value Partner of the Year award beloont partners die GenAI succesvol hebben ingezet voor hun klanten.

ServiceNow blijft partners ondersteunen met aanvullende tools en resources bij het opbouwen van een succesvolle ServiceNow-practice en het helpen van klanten bij het versnellen van hun bedrijfstransformatie.

 

“De afgelopen twee jaar hebben we ons Partner Program volledig omgevormd, waarbij we een uniek ecosysteem van gespecialiseerde mogelijkheden en diensten voor onze klanten hebben ontwikkeld,” zegt Erica Volini, executive vice president, worldwide industries, partners, and go-to-market bij ServiceNow. “Onze continue investeringen zijn erop gericht onze partners te voorzien van de middelen die ze nodig hebben om te groeien, hun AI-expertise te vergroten en uitmuntende resultaten te behalen voor onze gezamenlijke klanten.”

Lees meer over het uitgebreide partnerprogramma van ServiceNow en het vernieuwde partnerschap met Cognizant en Infosys in dit persbericht.

Over ServiceNow  

ServiceNow (NYSE: NOW) laat AI werken voor mensen. We bewegen mee met het tempo van innovatie om klanten te helpen bij het transformeren van organisaties in elke sector. Daarbij hanteren we een betrouwbare, mensgerichte aanpak bij het op grote schaal inzetten van onze producten en diensten. Ons AI-platform voor bedrijfstransformatie verbindt mensen, processen, data en apparaten om de productiviteit te verhogen en bedrijfsresultaten te maximaliseren. Voor meer informatie, ga naar: www.servicenow.com

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie