AI en procesintelligentie staan centraal op Celosphere 2024
Celonis maakt vandaag het programma bekend voor hun jaarlijkse klant- en partnerevenement, Celosphere. Het evenement vindt plaats op 23 en 24 oktober plaats in München.
Dit jaar markeert de zesde editie van Celosphere, met een programma van meer dan honderd sessies geleid door internationale industrieleiders, analisten en experts op het gebied van procesintelligentie. Deze professionals komen van grote internationale bedrijven en delen hun ervaringen en inzichten over hoe ze maximale waarde hebben gehaald uit hun bedrijfsprocessen en technologie-investeringen. De sessies worden onder meer verzorgd door bedrijven zoals ARM, BNP Paribas Security Services, Danone, E.ON, Envalior, Ingka (IKEA retailer), Lufthansa group, Lanxess, MAN Truck & Bus, Merck, NHS, Northwestern Medicine, Pfizer, Rabobank, Reckitt, SOCAR, TD Synnex en UnipolSai Insurance.
De gastspreker dit jaar is Nina Schick, AI-expert, auteur én oprichter van Tamang Ventures. Met haar kennis en expertise biedt Schick de bezoekers diepgaande inzichten de wisselwerking tussen AI en procesintelligentie.
Celosphere brengt een internationale gemeenschap van professionals samen die oplossingen bieden voor belangrijke procesuitdagingen en zorgen voor effectieve organisatieveranderingen. Experts uit vakgebieden zoals IT, financiën, supply chain, inkoop en klantenservice bezoeken Celosphere voor praktische workshops, live productdemonstraties en trainingen van specialisten. Ze delen een gemeenschappelijke missie: het verbeteren van processen voor mensen, bedrijven en het milieu.
Alex Rinke, mede-CEO en mede-oprichter van Celonis zegt: “Ik ben vaak in gesprek met bedrijfsleiders, en er zijn twee zaken die regelmatig terugkomen in deze gesprekken. Ten eerste willen leiders begrijpen hoe hun organisatie daadwerkelijk functioneert en hoe ze dit kunnen verbeteren. Ten tweede willen bedrijfsleiders weten hoe ze AI effectief kunnen inzetten voor hun organisatie. Celonis Process Intelligence biedt een antwoord op beide vragen. Het geeft klanten een digitaal, dynamisch model van hun bedrijf en voorziet AI van de nodige procesinzichten om te begrijpen hoe het bedrijf werkt en hoe ze beter kunnen functioneren. Tijdens Celosphere delen professionals van over de hele wereld hoe zij procesintelligentie inzetten om processen te optimaliseren en daarmee een positieve impact te hebben op de maatschappij."
Je kunt je hier registreren Celosphere 2024.