3Fiftynine lanceert ’s werelds eerste volwaardige e-mailmanagement met Twilio Flex

3Fiftynine lanceert ’s werelds eerste volwaardige e-mailmanagement met Twilio Flex

Redactie WINMAG Pro
De nieuwe integratie van e-mail in Twilio Flex helpt contact centers om de ervaring van zowel medewerkers als klanten te verbeteren en stimuleert efficiëntie en omnichannel-ervaring.

3Fiftynine, wereldspeler in Cloud Agent Experience en contact centeroplossingen, heeft repleye voor Twilio Flex gelanceerd. Met dit allereerste e-mailmanagementsysteem voor Twilio Flex, kunnen zakelijke contactcentra over de hele wereld authentieke omnichannel-ervaringen bieden, waarmee contact center medewerkers een meer verbonden, intuïtieve en productieve ervaring hebben en betere klanttevredenheid bieden. Contact center agents werken wereldwijd nog steeds in aparte systemen om een ​​uniforme klantervaring te bieden. Deze inefficiënte en tijdrovende activiteiten zijn onderdeel van het werk geworden, ondanks dat agents de ‘rockstars’ zijn die de beste customer experience mogelijk leveren. 3Fiftynine ging de uitdaging aan om het gevestigde en geïntegreerde repleye, de wereldleider in e-mailmanagementsystemen te integreren met 's werelds meest flexibele cloud contact center, Twilio Flex. 

"We zijn onder de indruk van de verborgen kracht van Twilio Flex om solution providers de hoogste flexibiliteit en tegelijkertijd vertrouwen en betrouwbaarheid te bieden met het platform voor zakelijke contact centra", zegt Bert Laker, Senior Product Lead bij 3Fiftynine. “De beslissing om Twilio Flex uit te breiden met mogelijkheden voor e-mailbeheer was een gemakkelijke keuze. Twilio Flex is echt het enige platform ter wereld dat een nieuw kanaal kan toevoegen. Agents verdienen het om de beste service te bieden, allemaal vanuit één efficiënte applicatie. "

repleye stelt agents in staat om e-mails af te handelen zoals andere bestaande kanalen, met voordelen zoals e-mailvoorbeeld, e-mailsjablonen en geautomatiseerde antwoorden, wat resulteert in een kortere verwerkingstijd en een betere manier om pieken in drukte te voorspellen. De combinatie van SendGrid's betrouwbaarheid om e-mails te bezorgen, Twilio Flex om gesprekken efficiënt te routeren en de best practices van 3Fiftynine voor e-mailbeheer combineert het beste in e-mailbeheer dat er is voor contact center medewerkers.

Lees meer over repleye voor Twilio Flex.

Over 3Fiftynine

3Fiftynine is toonaangevend leider in het verbeteren van de Agent Experience door add-on Contact Center-oplossingen te bieden. Alle producten zijn cloud-based, zitten boordevol innovaties en dragen bij aan een betere bereikbaarheid en klantervaring van organisaties. Met onze agent-first-filosofie gebruiken we technologie om de meest menselijke klantervaring te creëren.

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie