Glasvezel en coax Caiway ligt plat - update
Het Westlandse bedrijf meldde een uur geleden nog dat het ging om het glasvezelnetwerk. Een half uur geleden meldde het bedrijf dat de storing zich nu ook uitstrekt tot het coax-netwerk.
Door een storing met een nog onbekende oorzaak, is het voor een deel van de Caiway abonnees niet mogelijk gebruik te maken van diensten op het glasvezelnetwerk. Wij werken aan een spoedige oplossing.
— Caiway (@Caiway) 15 maart 2018
Onze excuses voor het ongemak.
Door een storing met een nog onbekende oorzaak, is het voor een deel van de Caiway abonnees niet mogelijk gebruik te maken van diensten op zowel het coax- als het glasvezelnetwerk. Wij werken aan een spoedige oplossing.
— Caiway (@Caiway) 15 maart 2018
Onze excuses voor het ongemak.
Klanten zijn ondertussen not amused.
Glasvezel lag er drie maanden geleden ook uit
Update: oplossing
De storing is verholpen.
— Caiway (@Caiway) March 15, 2018
Ervaar je toch nog problemen? Haal dan je modem, router en tv-ontvanger van de stroom en wacht 30 seconden. Laat de apparatuur hierna opstarten. De diensten zouden dan weer moeten functioneren.
Onze excuses voor al het ongemak hierin!
^MW