Motorola reageert op sneer van Samsung richting Apple met eigen reclame: up-upgrade
Eerder dit jaar zette Samsung Apple te kakken met een reclame waarin geïnsinueerd wordt dat het tijd is voor iPhone-gebruikers om op te groeien. Een komische tik richting Apple natuurlijk en in ieder geval niet erg serieus te nemen.
En ondanks dat de Moto Z2 Play slechts kan dromen van het aantal gebruikers die Galaxy- en iPhone-toestellen kennen, weerhoudt dat Motorola er niet van om met een eigen twist van de commercial van Samsung te komen.
Motorola: up-upgrade
In de reclame van Motorola is zelfs een Galaxy-toestel niet een voldoende upgrade. Volgens Motorola is de Moto Z2 Play, met bijbehorende Moto Mods een échte upgrade. Redelijk gedurfd natuurlijk, maar wellicht ook wel weer slim van Motorola. Met de reclame positioneren ze zich op eenzelfde hoogte als Apple en Samsung met een toestel wat niet eens geldt als hun high end-model, die eer gaat naar de Moto Z2 Force. Bovendien laat het zien dat het Motorola menens is in het pakken van marktaandeel op smartphonegebied.
Of ze ook dergelijk aandeel weten te pakken is natuurlijk maar de vraag, maar als het dergelijke reclames oplevert hoor je ons niet klagen.