Duidelijkheid met de Speakup Box: de techniek zit in de oplossing
Feit: er worden nog te veel telefoontjes gewoon niet beantwoord. Wat Speakup probeert is de zakelijke markt wakker schudden. Het is tijd om in oplossingen te denken, verder dan de basisfunctionaliteit. 'Onze missie is vergelijkbaar met wat je de laatste jaren hebt gezien in de energiemarkt. Je ontvangt gas en elektra, je hebt het nodig, maar wat dan? Energiemarktpartijen bieden tegenwoordig een apparaatje waarmee de gebruiker zijn verbruik kan volgen en managen. In principe doet de Box samen met de Speakuptechniek hetzelfde, maar dan op het vlak van telecommunicatie', legt Giuseppe uit.
Eenvoudig geregeld
Hoe gaat het dan in de praktijk? 'Je kunt je bestaande aansluiting gebruiken, of wij regelen voice-only internet voor jou. Wil je op een vast toestel bereikbaar zijn of mobiel? Of beiden? Speakup helpt je bij deze keuze. Een headset erbij? Geen probleem. Sinds een aantal maanden zijn we geautoriseerd partner van Sennheiser. Ook zij bieden kwalitatief hoogstaande techniek, barstensvol gebruikersgemak én ARBO-technisch verantwoord. De hardware moet natuurlijk helemaal in orde zijn. Dat is logisch. Het is stap 1. De stap die wij hebben vereenvoudigd en voor jou in één van de drie Box-varianten hebben gestopt', verduidelijkt de commercieel manager. 'Stel je dit eens voor: jouw onderneming telt tachtig werknemers, dan komen er ook werkelijk tachtig doosjes binnen. De ICT'er zet dat doosje eenvoudig op de werkplek en iedereen kan aan de slag', gaat Giuseppe verder. Simpel. Maar, daarna komt de rest. Hoe kunnen de individuele medewerkers, het bedrijf en de klant het meeste baat hebben bij onze oplossing? Daar gaat het uiteindelijk om.
Zo optimaal mogelijk
De juiste oplossing is voor elke organisatie weer anders. Giuseppe: 'zo'n oplossing is bijvoorbeeld een Walldisplay zodat iedereen realtime ziet wat er speelt en daardoor eenvoudig te realiseren. Je hoeft niet meer te wachten op een manager die vertelt wat er moet gebeuren. Nog een oplossing: de rapportagetool. Stel, je hebt een ticketlijn en twintig procent van jouw gesprekken wordt niet beantwoord. Dat kost in alle opzichten teveel. Deze uitdagingen zijn met onze neartime-technologie eenvoudig te signaleren, waarna een oplossing geformuleerd kan worden. Speakup hecht echter ook belang aan het individu. Want, 1000 mensen 1000 wensen en ook hierin moet een ieder gefaciliteerd worden. Je moet wel weten hoe en daar zijn wij goed in', glimlacht Giuseppe.
'De zakelijke markt wordt meer en meer gelijk getrokken met de particuliere markt en wij juichen dit van harte toe. Dat betekent namelijk een grotere keus in aanbieders en in wat voor soort contract jij wilt. Jaarcontract, maandcontract, wil je kopen of wil je huren? Want ook voor jou als ondernemer kan en móet dit eenvoudiger. Flexibel, schaalbaar, persoonlijk en duidelijk. Dat telt', wil Giuseppe nog eens benadrukken. 'Uiteindelijk draait alles om communicatie tussen twee personen. Dit moet zo optimaal mogelijk verlopen. Dat vinden we bij Speakup het allerbelangrijkste.'
De Speakup Box
Speakup Box is het volledig complete plug & dial-pakket van Speakup waarmee je direct ondersteund wordt door onze oplossing. Bestellen, openen, aansluiten en bellen. Simpel. Kijk voor meer informatie op speakup.nl.