Met Kronos Workforce Central beheer je personeel op je iPad
Als je bedrijf gebruik maakt van de Kronos Workforce Central suite dan kun je hier als manager voortaan ook mobiel mee aan de slag. De software van Kronos is feitelijk een totaaloplossing voor beheer van medewerkers én werkzaamheden in de breedste zin van het begrip. Urenregistratie is één van de aspecten, maar ook werkplanning via een scheduler is eenvoudig te realiseren.
Workforce Tablet is een front-end waarmee je op de iPad op het werk en mobiel al het reilen en zeilen van medewerkers kunt volgen. Check bijvoorbeeld of iemand op tijd in- en (of) uitcheckt op het werk aan de hand van digitale urenkaarten. Gekke uren of ongeplande afwezigheid vallen direct op. Natuurlijk kan iemand simpelweg vergeten zijn om aan- of af te melden maar er kan ook iets anders aan de hand zijn. Zeker op een wat groter bedrijf waar niet iedereen iedereen kent zijn klaplopers zo snel te achterhalen. Verzoeken om vrije dagen zijn eveneens op de tablet app te bekijken en naar wens goed te keuren of af te wijzen.
Eenvoudig in gebruik
Kronos Workforce Central en de bijbehorende app zijn bedoeld voor eigenlijk alle grootten aan bedrijven, zo kun je net zo makkelijk 5 medewerkers beheren als 5000. En beheren is echt van het al genoemde plannen tot betalen. Ook personeel kan gebruik maken van de app, voor het bijhouden van hun gewerkte uren en natuurlijk het controleren van de planning. Het is een allemaal vrij ‘heftig’ qua mogelijkheden, maar de eerste indruk is echter dat een kind de was kan doen. Heb je behoefte aan overzicht in je bedrijf dan heeft Kronos veel te bieden, inmiddels ook op de iPad.