High-End communicatie in de Cloud
Persbericht:
GPN Telecom voorziet zakelijke klanten in alle sectoren van moderne communicatie-oplossingen in de Cloud. Het bedrijf, opgericht in 2008, ontwerpt en implementeert afhankelijk van de projecteisen private, hybride of project cloud modellen. GPN Telecom’s portfolio onderscheidt zich door het feit dat klanten in de Cloud een op Microsoft Lync gebaseerde UC-oplossing kunnen uitrollen die telefonie zowel via Internet als via het publieke telefoonnetwerk mogelijk maakt.
“Met Aspect hebben we nu een internationaal erkende solution provider op contactcenter gebied aan boord,” zegt Richard Nessmerak, Managing Partner van GPN Telecom. “Als Lync experts zien we de hechte samenwerking tussen Aspect en Microsoft als een extra voordeel bovenop de expertise van Aspect op het gebied van high-scalable en high-available multi-channel contactcenter-capaciteiten. Dit betekent dat we al direct vanaf het begin een substantiële gemeenschappelijke basis hebben die wordt bepaald door onze technologie en development.”
De overeenkomst geeft GPN Telecom toegang tot Aspect® Unified IP®,de contactcenter-oplossing van Aspect. Dit softwareplatform maakt hechte integratie mogelijk met Lync en biedt een complete reeks aan klantcontact-capaciteiten, van inbound routing en outbound call management, voice portals en multi-channel self-service tot unified communications en collaboration.
“Wij zien een significante vraag naar op maat gemaakte, high-end oplossingen die worden geleverd via de Cloud. We zijn verheugd te kunnen partneren met GPN Telecom, omdat zij een innovatieve partner zijn in de Microsoft-omgeving,” zegt Ingo Brod, channel sales manager van Aspect. “Als leveranciers van state-of-the-art softwaretechnologie en experts op Microsoft-platforms vullen GPN en Aspect elkaar perfect aan.”