Spryng gaat samenwerking aan met Monaco B.V.
Persbericht:
In de visie van Monaco is een maximaal besparingspotentieel te bereiken door het optimaal betrekken van medewerkers bij het planproces. Dit doet zij door het bieden van employee self service (ESS) via een medewerker portaal, een App, de mogelijkheid tot zelfroosteren en het informeren of uitnodigen van medewerkers via SMS. Voor het verzenden van SMS berichten vanuit Monaco is een samenwerking aangegaan met Spryng.
Spryng is gespecialiseerd in het leveren van zakelijke SMS diensten, welke geleverd worden via de verschillende online platformen zijnde www.spryng.nl, www.spryng.be, www.spryng.de en www.spryng.fr.
Spryng heeft in acht jaar tijd een prominente plek in de mobiele dienstensector weten te verwerven. De kracht van Spryng ligt hem in het feit dat de SMS diensten laagdrempelig en efficiënt worden aangeboden en zo zijn ontworpen dat ze zoveel mogelijk aansluiten op de wensen van de klanten. Op een zeer gebruiksvriendelijke manier maken wereldwijd, ruim 12.000 klanten, 24 uur per dag, gebruik van de diensten van Spryng.
SMS is het medium om te communiceren met uw medewerkers inzake Ad Hoc werkzaamheden of openstaande shifts in het rooster. Uit onderzoek blijkt dat 98% van alle SMS-berichten direct wordt geopend en gelezen. Bij e-mails is dit minder dan 40%. Grote voordeel is dat de kosten bijzonder laag zijn in vergelijking met traditionele media, zoals het voeren van een telefoongesprek.