MKB Best Choice Awards 2019: 3CX
Vandaag de dag hanteert het gros van softwarebedrijven één verdienmodel: licenties. Wil je VoIP gebruiken, dan betaal je een maandelijks bedrag voor elk toestel. In de praktijk voor iedere werknemer dus. Is die werknemer drie maanden ziek of op vakantie? Pech gehad, de rekening loopt gewoon door. Bij 3CX pakken ze het anders aan.
Je betaalt hier voor het aantal tegelijk gevoerde gesprekken. Heb je een nummer tekort? Dan maak je deze kosteloos aan, zodat elke werkplek voorzien is, en je uitsluitend voor actieve bezetting betaalt.
On-premise én in de cloud
De centrale op basis waarvan 3CX werkt kan zowel on-premise (Linux, Windows) als in de cloud (Azure, Google, Amazon) worden gehost. Vooral in omgevingen waar veel wordt gebeld, zoals salesomgevingen of callcenters, kunnen de kosten flink worden aangepakt, met een besparing tot wel 80 procent.
3CX is via de desktopclient, browser of iOS- en Androidapp aan te sturen en te gebruiken. Mobiele telefonie, vaste telefonie, videoconferencing: werkelijk alles-in-één.