KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

Redactie WINMAG Pro
KONE, een wereldleider in de lift- en roltrappenindustrie, heeft zijn partnerschap met Orange Business Services versterkt door zijn wereldwijde contact center oplossing naar de cloud te verplaatsen. Dit maakt deel uit van Kone’s voortdurende inzet om wereldwijd een hoogwaardige eindgebruikerservaring te bieden.

De klantenservice centers van Kone zijn een essentieel onderdeel van de klantenservice, zowel voor de eindgebruiker als voor directe zakelijke klanten. Ze spelen een belangrijke rol bij het toezicht op kritieke liftactiviteiten, servicerecords en technische gegevens.

Door de infrastructuur van het contact center naar de cloud te verplaatsen, kan KONE profiteren van schaalbaarheid, flexibele omnichannel mogelijkheden, intelligente gespreksroutering en ingebouwde beveiliging. Het contact center kan e-mail, spraak en alarmen afhandelen voor locaties over de hele wereld en is geïntegreerd in het KONE-platform voor toezicht op afstand. 

“Orange Business Services speelt een belangrijke rol bij het helpen van onze digitale transformatie door onze contact center oplossing naar de cloud te migreren. Dit zal onze klantervaring verder verbeteren en de weg vrijmaken voor verdere innovatie in onze klantenservice”, aldus Antti Koskelin, Chief Information Officer, KONE.  

Als onderdeel van de overeenkomst heeft Orange wereldwijd vijf contact center hubs opgezet om de organisatie te vereenvoudigen en te optimaliseren, door van een site-gebaseerde infrastructuur naar de cloud over te stappen. De oplossing omvat 35 contact center locaties op alle continenten. 

“We zijn vereerd met het voortdurende vertrouwen van KONE om zijn bedrijfskritische klantenondersteuningsfunctie te verbeteren en te innoveren. Onze wereldwijde cloud expertise en ervaring zullen KONE voorzien van een geoptimaliseerde en flexibele oplossing, die verbeterde schaalbaarheid, kostenverbeteringen en innovatiepotentieel biedt “, aldus Fabrice de Windt, Senior Vice President, Europa, Orange Business Services. 

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie