Humanification: Technologische innovatie is voorspelbaar
Vandaag verschijnt het boek ‘Humanification – Go Digital, Stay Human’ van Christian Kromme. Kromme schreef het boek na een zoektocht naar een geneeswijze voor zijn terminaal zieke dochter. Het boek beschrijft golfpatronen die menselijke cellen delen met de opkomst van technologische innovaties.
Humanification – Go Digital
Volgens Kromme zitten de golfpatronen in het DNA van innovatie. Door deze te beschrijven in zijn boek, helpt hij beleidsmakers in het herkennen van deze golfpatronen om zo op tijd in te springen op technologische innovaties. Of, zoals Kromme zelf zegt, op de golf mee te surfen. Bedrijven als Spotify, Amazon en Tesla denken volgens hem als surfers die in staat zijn de juiste golf te herkennen en hier op mee te surfen.
Prijs en beschikbaarheid
‘Humanification – Go Digital, Stay Human’ is uitgegeven door The Choir Press en is internationaal verkrijgbaar via amazon.com en via de grote en beter gesorteerde boekhandels. Voor het ebook betaal je € 9,95, de paperbackversie kost € 19,95 en voor de hardcoverversie betaal je € 29,95.