HP maakt apparatenbeheer gemakkelijker met DaaS

HP
Redactie WINMAG Pro
HP blijft zijn Device-as-a-Service (DaaS)-portfolio uitbreiden. Klanten en partners beschikken nu onder meer over nieuwe analyseservices voor uiteenlopende producten van eindgebruikers, daarmee detecteren en verhelpen ze proactief mogelijke issues met de devices. Bovendien zijn er nu uitgebreide opties om IT-ondersteuning te vereenvoudigen met HP Tech Café Market.

'Deze uitgebreide diensten bieden slimme, eenvoudige oplossingen voor de moderne beroepsbevolking', legt Guy Collet van HP uit. Ze zorgen voor nieuwe groeimogelijkheden van onze klanten, onze channelpartners en ons bedrijf."

De servicemarkt groeit snel voor HP, bijna 100 channelpartners bieden inmiddels HP DaaS aan.

Analyse, inzicht en uniform beheer

Studies onder IT-managers wijzen uit dat IT-teams worden belast door apparaatbeheer. Terwijl die zich liever richten op:

  • mobiliteit 
  • bedrijfstoepassingen
  • beveiligingsinitiatieven 

Real-time hardware-analyse

Om middelen en mensen vrij te maken, breidt HP de real-time hardware-analyse en mogelijkheden voor proactief apparaatbeheer uit. Dit is wat de diensten bieden:

  • hardwareprestaties analyseren 
  • potentiële problemen vooraf detecteren
  • potentiële problemen corrigeren 

Beschikbare platformen

De unieke analysemogelijkheden van HP DaaS zijn nu beschikbaar op Windows-, Android-, iOS- en macOS. 

Meer informatie over HP Device as a Service op www.hp.com/go/DaaS .

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie