Avaya demonstreert AI-mogelijkheden tijdens GITEX Global 2023
Avaya, toonaangevend leverancier van customer experience-oplossingen, is aanwezig op de 2023-editie van GITEX Global. Het bedrijf laat daar zien hoe organisaties hun eigen route kunnen uitstippelen naar het leveren van AI-gedreven customer experiences.
Avaya op GITEX Global 2023: Innovatieve AI-oplossingen voor Customer Experiences
Avaya zal tijdens GITEX Global een reeks sectorspecifieke use cases laten zien die de kracht van kunstmatige intelligentie (AI) benadrukken voor het leveren van uitmuntende experiences tijdens de hele customer journey.
De oplossingen die Avaya tijdens het evenement demonstreert, maken gebruik van AI en zorgen voor een nieuwe manier waarop customer en employee experiences worden geleverd. De getoonde oplossingen laten ook zien hoe organisaties, in welke fase van het innovatietraject ze zich ook bevinden, hun eigen pad kunnen uitstippelen om deze AI-ervaringen te leveren zonder de bestaande activiteiten te onderbreken.
“Er zijn geen twee woorden die de huidige zakelijke tijdgeest beter samenvatten dan 'kunstmatige intelligentie'. AI stelt organisaties in staat om te innoveren op het gebied van de customer experience. Zoals we op GITEX laten zien, helpt Avaya zijn klanten om deze innovaties op grote schaal naar hun contact centers te brengen”, zegt Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Benelux. “Steeds meer klanten hebben interesse in generatieve AI-technologie en zijn op zoek naar een vertrouwde partner die het allemaal samenbrengt zonder de bestaande activiteiten te ontregelen. Avaya kan die rol vervullen, zowel als gevestigde waarde op het gebied van contact centers, maar ook als concurrent.”
Tijdens GITEX Global 2023 zal Avaya laten zien hoe organisaties - zowel publiek als privaat - hun teams kunnen voorzien van geavanceerde AI-tools om klanten beter van dienst te kunnen zijn. Maar ook hoe klanten hun eigen customer journey kunnen samenstellen via meerdere touchpoints. De oplossingen worden gedemonstreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en laten zien hoe bestaande investeringen kunnen worden uitgebreid om een nog betere experience te bieden.
De use cases die worden gedemonstreerd op de stand van Avaya op GITEX zijn onder andere:
The Future of Experience, Powered by Generative AI:
Avaya vergelijkt het creëren van experiences met kunst en zal demonstreren hoe generatieve AI een centrale rol kan spelen bij het transformeren van customer experiences in de creatieve sector. Hierbij zal alles aan bod komen, van agent experience en klanttevredenheid tot operations.
De Hybrid AI-oplossingen die Avaya op GITEX demonstreert, stellen organisaties in staat om voort te bouwen op wat ze al hebben en combineren traditionele chatbots met generatieve AI-tools. Deze oplossingen benadrukken de naadloze overdracht tussen bots en agents, maar ook hoe onlogische en foute beslissingen van generatieve AI-tools kunnen worden beperkt door ze uit te sluiten van de bestaande beslisbomen van bots.
Next-generation employee experiences powered by AI:
Avaya gaat verder dan kennisbeheer en zal demonstreren hoe geavanceerde AI-tools kunnen helpen om het welzijn van agents te monitoren en te bevorderen, zodat zij in staat zijn om zo goed mogelijk aan de verwachtingen van de klant te voldoen. Avaya zal ook toelichten hoe contact center managers met behulp van AI eenvoudig op maat gemaakte workflows kunnen creëren en snelle analyses kunnen uitvoeren. Zo kan de hele organisatie uitmuntende CX leveren, ongeacht de veranderende voorkeuren van de klant.
Avaya zal meerdere technologiepartners verwelkomen tijdens GITEX. Zij benadrukken de breedte en diepte van Avaya's ecosysteem voor het verbeteren van de employee en customer experience met AI. Avaya is aanwezig op GITEX Global in samenwerking met Alcatel-Lucent Enterprise, Imperium Software Technologies, Sestek en anderen.
Avaya kan tussen 16 en 20 oktober 2023 worden bezocht op zijn stand in de Zabeel Hall, in het Dubai World Trade Centre.
Over Avaya
Bedrijven worden beoordeeld op de ervaringen die ze leveren, en elke dag worden miljoenen van die ervaringen mogelijk gemaakt door Avaya. Avaya zet de toon op het gebied van customer experience, met innovaties en partnerschappen die revolutionaire zakelijke voordelen met zich meebrengen. Onze communicatieoplossingen zorgen voor meeslepende, persoonlijke en gedenkwaardige customer experiences. Zo helpen we klanten hun strategische ambities en gewenste resultaten te behalen. Samen zetten wij ons in om uw bedrijf te laten groeien door 'Experiences that Matter' te leveren. Meer informatie is te vinden op http://www.avaya.com
Lees hier ook;
https://www.baaz.nl/top-10-van-npo-3fm-top-1003-van-deze-eeuw-bekend
https://www.baaz.nl/de-opel-kadett-c-viert-zijn-50e-verjaardag