Amerikaanse millennials vertrouwen Samsung
Dit volgt uit een jaarlijkse lijst opgesteld door het Reputation Institute en gepubliceerd wordt door Forbes. Zij gebruiken een zogenaamd RepTrak-systeem waarin bedrijven gemeten worden op ondermeer producten en services, innovatie, de werkplek, leiderschap en algehele performance. Dit jaar werden meer dan 700 bedrijven meegenomen in het onderzoek.
Dit jaar onderzocht het Reputation Institute welke bedrijven het meest worden vertrouwd door Amerikaanse millennials en dat blijkt Samsung te zijn.
Samsung bovenaan
Bovenaan de lijst vinden we Samsung. Amerikaanse millennials kiezen voor het Koreaanse bedrijf omdat zij millennials persoonlijk aanspreken via social media-campagnes, moeite steekt in sociale verantwoordelijkheid en natuurlijk producten maakt die hen het meeste aanspreken.
Dit is natuurlijk goed nieuws voor Samsung. Wanneer millennials een bedrijf hoog hebben zitten zullen zij veel sneller geneigd zijn producten van het bedrijf te kopen, maar ook te investeren in en te werken voor het bedrijf.
Na Samsung volgen Nike, Johnson & Johnson en Intel als bedrijven waar millennials het meeste vertrouwen in hebben.
Voor meer over Samsung en de rest van de lijst ga je hierheen.